Monday, April 23, 2012

aah choo

Discover women's pu boots with OASAP. Shop hundreds of pu boots, leather boots and faux leather boots with OASAP.


Už zase měl jeden pán pochybné existence poznámky k mému vzhledu. "To jsem teda ještě neviděl! Zelené nehty! Vy musíte být vyjímka ze všech pravidel!"
Stává se vám to taky? Docela byste mě uklidnili.
Už jsem si zvykla na pohledy různých druhů (pobavené, zkoumavé, znechucené etc), na šuškání si taky. Dokonce i prstem na mě několikrat ukazovali. Ale příma konfrontace je pro mě novinkou.
Co asi tak zažívají lidi, co nosí opravdu extravagantní oblečení? Protože, upřímně, jsem nikdy nepochopila čím jsem si tyto reakce zasloužila.
Jaké máte zkušenosti vy?

Pro ilustraci mých zelených nehtů přikládám trošku starší zapomenuté fotky, na kterých ty nehty nejsou skoro vidět. Apodívejte se na můj tumblr.

No comments:

Post a Comment